lördag 27 november 2010

Min son...

...kom nyss hit med en burk hår. Yngsta barnbarnet har i ett obevakat ögonblick varit frissa till sej själv. Men jag tror inte jag vet nåt barn som inte har blivit klippt eller klippt sej själv eller nån annan. Själv klippte jag min lillasyster bakom sovrumsdörren när våran farmor var barnvakt. Farmor blev inte glad! Jag var nog 5 år o syster 3 år den gången.
Funderar på att ta med burken till hårkullorna i Våmhus, så kanske det kan bli nåt fint av håret. Har en tofs av mitt eget hår som blev klippt för så där en 55 år sen ( jag klippte inte den själv) som jag tar med också. Dom gör jättefina små smycken m.m. av hår. Ett smycke av sitt eget hår i 4-årspresent kan väl bli bra. Kanske...

1 kommentar:

  1. ja du det håller jag med om. jag snagga mig själv en gång och tyckte jag var jätte fin.
    så kul aat kunna få ett smycke av sitt hår, det skulle jag vilja ha.
    ha det så gott
    kram

    SvaraRadera